12 Mart 2008 Çarşamba

TELEViZYONNAME

HEZAYAN KUSARIM TON TON,
BENİM ADIM TELEVİZYON.
ÇALIŞMAYA VERİRİM SON,
BENİM ADIM TELEVİZYON.


CAMİ CEMAATİ BEŞ ON
BENİMKİ BİN KERE MİLYON
DİNLİ DİNSİZ LAİK MASON
BENİM ADIM TELEVİZYON


YATSI NAMAZI KILDIRMAM
SABAH NAMAZINA KALDIRMAM
SÖYLEYENLERE ALDIRMAM
BENİM ADI TELEVİZYON


ÖLDÜRÜCÜ BİR ARIYIM
NEFSİN KESKİN BIÇAĞIYIM
KÖR ŞEYTANIN ÇIRAĞIYIM
BENİM ADI TELEVİZYON


RAHMET DEĞİLİM LANETİM
ASLINDA BEN BİR ALETİM
VARDIR KASITLI GAYRETİM
BENİM ADIM TELEVİZYON


GEYİK GİBİ BOYNUZUM VAR
PAYLAŞILACAK KOZUM VAR
NAMUSUNUZDA GÖZÜM VAR
BENİM ADIM TELEVİZYON


BENİ REDDETTİ SOFULAR
SONUNDA TESLİM OLDULAR
KARŞI KOYAMAZ OLDULAR
BENİM ADIM TELEVİZYON


IŞK DEĞİLİM AYNAYIM
BEN HEP GÜÇLÜDEN YANAYIM
ROLÜMÜ GÜZEL OYNARIM
BENİM ADIM TELEVİZYON


ZORLA HER EVE GİRERİM
EV SAHİBİNE SÖVERİM
GAFİLLERİ PEK SEVERİM
BENİM ADIM TELEVİZYON


NAMAZLARDA VESVESEYİM
EHLİ DÜNYAYA NEŞEYİM
SEVİNCİMDEN DÖRT KÖŞEYİM
BENİM ADIM TELEVİZYON


BANA BAKAN GÖZLER YANDI
YALANIMA HERKES KANDI
NE SÖYLERSEM İNANDI
BENİM ADIM TELEVİZYON


MANA KAYBOLDU TOZUMDA
KALPLER KAYBOLDU TUZUMDA
DÜNYA BENİM BOYNUZUMDA
BENİM ADIM TELEVİZYON


BEN VAR İSEM OLMAZ SOHBET
O SEMTE UĞRAMAZ RAHMET
KİN,İHTİRAS,FİTNE, ŞEHVET
BENİM ADIM TELEVİZYON


HERYERE AKIN EDERİM
UZAĞI YAKIN EDERİM
SADE BANA BAKIN DERİM
BENİM ADIM TELEVİZYON


HERKES BİR BAHANE BULUR
KURTLAR VADİSİNDE DOĞRULUR
NİFAK MAYAMDA YOĞRULUR
BENİM ADIM TELEVİZYON


DAİMA UZAĞIMDIR ALLAH’TAN
KUMANDALIYIM UZAKTAN
BAKAN KURTULMAZ TUZAKTAN
BENİM ADIM TELEVİZYON


BEN DECCALIN DÜDÜĞÜYÜM
BATININ ZÜBÜĞÜYÜM
ŞEYTANLARIN BÜYÜĞÜYÜM
BENİM ADIM TELEVİZYON 


ALALARI ETTİM DENİ
UNUTTURDUM SANA SENİ
ŞİMDİ TANIDINMI BENİ
BENİM ADIM TELEVİZYON
     
    İnternette çok dolaşan güzel bir şiir fakat yazarını bilmediğim için belirtemiyorum. Öğrendiğim vakit ekleyeceğim. 
      
          

3 yorum:

  1. Bu şiir çok hoşuma gitti. Dinimizi nasıl engellediğini anlatırken çok güzel anlatımlarda var. Arada bulunan espiri ve mizah darcığı çok güzel kullanılmış.

    YanıtlaSil
  2. Şiirini çok beğendim kemal çok gayret etmişsindir
    Vampirdir televizyon
    Gafillerin beynini emer
    Gerizekalı insanlar
    Her evde onu isterler
    Almayanlar ise çok nadirler
    İstemeyenler olsada
    Televizyon evde oldugundan
    Zombi olur giderler.

    Sonuc:İstisnalar kaideyi bozmaz.
    buda benim şiirim.Ben eskiden sana çok yakın olan bir insan

    YanıtlaSil
  3. Televizyon hakkındaki söylenecek tek şey şuan başımızdaki en büyük belalardan biri olduğudur.

    Sadece haber seydeyim deseniz bile arada pat diye birşey çıkıyor, yine gözünüzü muhafaza edemiyorsunuz. Erkekler için durum daha vahim. Sonuçta haberleri de açık saçık kadınlar sunuyor.

    Çocukların tv izlemeleri ise çok sakıncalı. Daha islamı öğretemeden, küfrü öğretiyoruz.

    YanıtlaSil

Uyarı: Yorum yazmak için üyeliğe gerek yok.
Aşağıdaki bölümden kimliğini belirtmen yeterli.
Yorumun onaylandıktan sonra yayınlanacak.